Promocje
Lampa nocna/stołowa ceramiczna cappuccino h 40 cm
Lampa nocna/stołowa ceramiczna cappuccino h 40 cm
139,00 zł 111,00 zł
szt.
Wazon Glass Liść h 32 cm-matowa zieleń
Wazon Glass Liść h 32 cm-matowa zieleń
159,90 zł 119,90 zł
szt.
Misa Glass  śr. 23 cm- matowy zielony/srebro
Misa Glass śr. 23 cm- matowy zielony/srebro
127,00 zł 99,90 zł
szt.
Lampa nocna/stołowa ceramiczna cappuccino h 38 cm
Lampa nocna/stołowa ceramiczna cappuccino h 38 cm
139,00 zł 99,90 zł
szt.
Misa Glass  śr. 23 cm- matowy zielony/złoto
Misa Glass śr. 23 cm- matowy zielony/złoto
127,00 zł 99,90 zł
szt.
Komplet świeczników ceramicznych srebrnych 2 szt.
Komplet świeczników ceramicznych srebrnych 2 szt.
148,00 zł 125,80 zł
zestaw
Trawa dekoracyjna h 96 cm
Trawa dekoracyjna h 96 cm
84,00 zł 67,90 zł
szt.
Świecznik/lampion ceramiczno-szklany srebrny h 32 cm
Świecznik/lampion ceramiczno-szklany srebrny h 32 cm
103,00 zł 79,90 zł
szt.
Osłonka/wazon ceramiczna biało/srebrna h-21 cm
Osłonka/wazon ceramiczna biało/srebrna h-21 cm
106,00 zł 75,90 zł
szt.
Osłonka ceramiczna biało/srebrna śr. 14,5 cm
Osłonka ceramiczna biało/srebrna śr. 14,5 cm
54,00 zł 43,60 zł
szt.
Osłonka ceramiczna biało/srebrna dł. 30 cm
Osłonka ceramiczna biało/srebrna dł. 30 cm
99,00 zł 79,90 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@czerwony-stolik.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Warszawska 21,32-086 Węgrzce , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@czerwony-stolik.pl lub drogą pocztową na adres ul. Warszawska 21,32-086 Węgrzce .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Warszawska 21,32-086 Węgrzce

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl